Google+ Çevrem

KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Gözyaşı


Merak ettiğim bazı şeyler var şu hayatta

Çok güzel mutluluklar yaşadım mesela elhamdülillah. Bitirdiğim üniversiteyi ilk kazandığımı gördüğümde babama gidip sarılıp ağlamıştım sessizce mesela
Canımdan can koptuğunu hissettiğim anlar da oldu hayatımda
Ama o an tek damla gözyaşı dökmedim aksine hep güldüm. Çok daha güldüm. Hiç gezmediğim kadar gezmeye, hiç olmadığım kadar insanlarla olmaya başladım, yüzümde o sırıtan ifade hiç eksilmedi.

Palyaçoları düşündüm bu akşam. Ya onlar da benim gibiyse.

Peki ya rüyalardaki biz?

Rüyalarda sayıkladıklarımız?

Ben çözemedim bu gözyaşının sırrını. Çözen beri gelsin.

Derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog

E-Posta İle Takip Etmek İçin..