KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Okudum| Kürk Mantolu Madonna - Sebahattin Ali

Selamlar..

Okul yolunda kafamı gömerek üç günde okuyup bitirdiğim bir kitaptan bahsetmek istiyorum sizlere. Okumakta geç kaldığım gibi yorumlamakta da geç kaldım ama atlamak istemedim..

Kürk Mantolu Madonna.


Kitap, Rasim'in yeni başladğı işyerinde oda arkadaşı Raif Efendi'nin sessiz, üzgün ve çiçeli yaşantısının arkasında o günlere gelmeden önce Almanya'da geçirdiği günlerini özellikle de bir aşk hikayesini anlatmakta.
Kitap bende çok farklı duygulara sebep oldu diyebilirim. Kanlı canlı görmediğin bir kişiyi kar kış demeden yılmadan sadece bir tablodan saatlerce izlemek, kendinden çok farklı bir kişiyi her hali ile kabul etmek, umudunu yitirmeden hep sevmek.. Bittiğinde o an o aşka aşık oldum.

Kürk Mantolu Madonna benim için çok geç kalınmış bir kitaptı ancak bu vesile ile Sabahattin Ali ile tanışmış oldum. Bu yoğunlukta zorlansam da İstanbul trafiğinde devamının geleceğini düşünüyorum.

Ben Yapı Kredi Yayınları'ndan 76. Baskı'yı okudum. 160 Sayfa idi.
Herkese kesinlikle tavsiye ederim.



Sevgiler,
Deryasu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog