KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Migros Bayram İndirimi Alışverişim


Herkese Merhabalar,

Bu hafta tam rimelim bitmişken son yazımda bahsettiğim tahlihsiz gün sonunda Gratis'e uğrayarak Wet and Wild'ın XXL maskarasını alıp hiç memnun kalmamıştım. Evde oturmuş bayrama da az kaldı bir indirim çıkar rimel depolarım derken bir baktım Migros Facebook sayfası %50 indirim duyurusu yayunlamış. Ama rimelsizlik nasıl vurmuşsa başıma duyurudan 20 dakika sonra Migros'un kozmetik bölümünde buldum kendimi :)




Aldıklarıma gelirsem..
Maybelline the Falsies Volume Express Black Drama maskarasını çok ama çok severek kullandığım için yine Maybelline bölümüne atıldım ancak sadece testerı duruyordu. Ben de deneyerek duruşlarını benzer bulduğum, sarı kutulu The Colossal Volume Express Cat Eyes ve mor kutlulu The Falsies Feather Look Volum' Express maskaralarını aldım. Benim uygulamamda sarı olan biraz daha kıvırık etki verdi birbirlerine yakın duruşları vardı.
Tesettüre girdiğimden beri farlarla allıklarla vedalaşıp, yüzümdeki bölgesel kururları kapatarak sadece maskara kullandığım için kirpiklerimin artık gözümde daha değerli olduğunu söylesem yalan olmaz. Daha önce kutlularca Neutogina'nın çift fazlı göz makyaj temizleyicisini kullanmıştım ancak yakmaya başlayınca maskaram ile aynı marka olan Maybelline çift fazlı göz makyajı temizleyicisine geçmiştim. Garnier Göz Makyaj Tezmileyici Express'inin kirpikleri besleğini duymuştum öncesinde. Bugün reyonda tek başına orada durduğunu görmemle öneki kalabalığa aldırış etmeden kolumu uzattım ve onu kaptım :) Umarım beklediğim etkiyi gösterir..
Garnier Neem Arındırıcı Temizleme Jeli ise bittikçe aldığım özellikle sivilcelerime çok iyi gelen bir temizleyici. Görmemle birlikte hoop sepete..
Son olarak ise Neutrogena Visibly Clear Hızlı Etkili Sivilce Jeli'ni aldım. Dört saatte sivilcelere etki vaat ediyor bakalım nasıl bir etki olacak.

Aldıklarımın fiyatlarını aşağıda görebilirsiniz. Normalde 80 lira ödemem gereken ürünlere 40 lira vererek hem ihtiyaçlarımı gidermiş hem de bayağı kara geçmiş oldum.




Sıcağı sıcağına paylaşmam umarım sizlere de faydalı olur.

Sevgi ve selamlarımla

Deryasu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog