KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Bahar Geldiğinde Mi Ben Böyle Olurum? Yoksa?

Herkese selamlar,

Başlıkta bahar geldi aşık oldum havasında oldu ama bizde genelde baharla birlikte sınav geldiği için.. Mühendis kafası idare edin artık :)
Yorgunluktan kelimenin tam anlamıyla ölüyorum. Bahar bizde böyle. Bahar yorgunluğu olarak gösteriyor kendini.


Son üç haftadır günlerim hep bugün girdiğim Yabancı Dil Sınavı (YDS)'na hazırlanarak geçti. Ancak kısmet mi diyeyim ne diyeyim geceden sabah altı buçuğa kadar karnımın ağrısından gözüme uyku girmeyi bırakın kıvrım kıvrım kıvranarak sabahladım. Hüzünlü son oldu pek parlak geçmedi sınavım gözlerimden uyku aktı adeta.
Ne diyelim Allah emeklerimi boşa çıkartmasın. Elbet gelir bir şekilde o çalışmalarımın karşılığı..

Bir gün tam derse oturacakken bu manzara ile karşılaştım. Akın Dil kitabım, deneme sınavım ve kamp notlarım..
Sınavdan iyi not aldığım gün paylaşırım Ahmet Akın hocanın kursunun sayfasında demiştim ama susayım ben bence.
En azından hatıra kaldı. Ahmet hocanın dört günlük İstanbul kampına katıldım akşam 18 - 22 arası ordan kalma kitapçıklarım. Hareket geldi hayatıma dönüş yollarında korka korka yürürken, çok güzel insanlarla tanışmış oldum hem de.

Bu hafta rahatım vize haftası okulda ama vizem yok. Ders de yok.. Buna sevinebilirim galiba yorgun bedenim biraz uyusun artık.

Sosyal mesajımı vermeden bitirmeyeyim yazımı. Geçen hafta gittiğim bir mülakatta adam öldürmüş muamelesi gördüm YDS'den 80 puanım olmadığı için. Abuk bir test diyip geçiyoruz ama gördüğü önemin maşeAllah'ı var. Girmeye niyetliyseniz, oturun çalışın :)


Selamlar
Derya

2 yorum:

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog