KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Ehliyet Sınavı Da Geçti, Sıradaki!

Yaklaşık beş yıldır devam eden "stajyer ehliyeti" mevzuu en sonunda gerçekleşiyor ve staja kalmadan alınacak son ehliyet sınavı ise  10 Ekim 2015 yani bugündü.

Sorsanız stajın öyle pek bir dezavantajını göremedim ben ama üniversite de bitti ehliyet de aradan çıksın diye girdim bakalım sınava.

Hazır taze taze çıkmışken sınavdan hazırlananlara tavsiye de vereyim.
Sınavda Trafil ve Çevre Bilgidi ve Motor olmak üzere üç bölümden toplam 50 soru soruluyor. Bunlardan bir 30 tanesi bana göre genel kültür seviyesindeydi. Lisedeki Sağlık Bİlgisi ve Trafik derslerinden hatırladıklarım ile yaptım çoğunu. Kalan 20 tanesi ise biraz bilgi gerektiriyordu.
Kayıt olduğum ehliyet kursu 2 haftalık bir program düzenledi ama açıkcası sadece iki gün gittim ve bir akşamda kafama o kadar bilgi yükleyip yarın unutmaktansa sınavdan önceki akşam ezberler sabaha kadar tutarım ben dedim :) Ehliyet sınavını geçmek için 70 puan almak yani 50 sorudan 35 tanesini yapmak gerekiyor. Yanlışlar doğruları götürmüyor diye biliyorum ama sormadım kimseye.

Nihayetinde planladığım gibi son gece kitabın Trafik ve Çevre Bilgisi bölümünü okudum sorularını cevapladım. Sonrasında da 2 tane çıkmış ehliyet soruları denemesi çözdüm.
Sınav anında azıcık pişman olmadım diyemem ama en azından geçecek kadar puan almış oldıığumu düşünüyorum. Olmadı kız o kadar mühendis oldu ama ehliyeti geçemedi diye beni de ilan verebilirsiniz gazetelere aşağıda olduğu gibi..

İnternette pir dönüyor bu resim bilmiyorum gerçek mi? Ya espiridir yada çocuk okulun derslerinden yüzüne bakamamıştır ehliyet sınavının da sonu böyle olmuştur diye düşünüyorum. Ben üniversite yüzünden 5 yıl ertelemiş insanım sonuçta :) Ne olur ne olmaz diye soyadları kapattım ben tabi. En azından son gece çalışın, babaları sinirlendirmeyin diyelim o zaman :)

Ekleme: Sınavdan 90 almışım. Ehliyet sınavından 5 gün sonra soruları açıklamışlardı zaten ordan hesaplamıştım ama öğrenmesi ayrı bir heyecan tabi. Ancak direksiyon sınavı için malesef aynı beklentide değilim. Okuyanlara önerim kesinlikle ama kesinlikle bak kesinlikle diyorum okurcum kursunu araştır da git. Bir sinirli direksiyon hocamız var ki isim vermesem bile ne gıybet etmek ne de sinirlerimi bozmak istiyorum. Dua edin bana geçeyim inşaAllah sınavımı daha da gitmeyeyim derse :/

Sevgiler, selamlar

Deryasu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog