KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

CNDirect Alışverişim


Esmeyen bir günden merhabalar,

Çin'den alışveriş yapanları zamanında çok duyar, siteleri araştırır ama bir türlü alışveriş yapmaya cesaret edemezdim. 40 gün ürün beklemeler, aylarca gelmeyip kaybolan ürünler beni korkutsa da içimdeki meraklı muzur duramadı :)
Alışverişimi ramazan ayının başında yaptım aslında. İnsanması zor ama en ucuz kargo tipini seçmeme rağmen kargom beş günde Türkiye'ye geldi. İki günde yaşadığım ilçenin postanesindeydi ve sağ olsunlar on dakika uzaklıktaki postaneden üç günde eve getirdiler ve alışverişimden tam 10 gün sonra ürünüm elimdeydi.



İnsan fiyatları ilk görünce şaşırıp deli gibi alışveriş yapmak istiyor değil mi?
Tabi herkesin aklına gelen ilk soru da Çin malı kaliteli çıkar mı? Cevap veriyorum: Ne kadar ekmek o kadar köfte.
Siparişim gelir mi gelmez mi korkusuna 2.75 $ lık bir cüzdan seçtim kendime. Hem gelmezse kaybım olmaz hem de gelirse içine bir telefon ve para koymaya market cüzdanım olsun dedim.
Ürünün linki için şöyle buyrun.
Siparişimin kargo takibi ise çok kolay oldu. Siparişim kargoya verildiğide bana bir takip kodu ve link maili geldi. Yurtdışındaki süreci oradan takip ettikten sonra Türkiye için normal Ptt gönderisi takip eder gibi aynı kodla Ptt'nin sitesinden takibimi yaptım.
Kaliteye geri dönersek;
Resimlerine bakıldığı zaman kaliteli ürün izlenimi oluşturuyor ama buradan 15 liraya alacağınız cüzdan ne kadar kaliteli olursa o kadar kaliteli geldi cüzdanım.
Şöyle de kendi çektiğim fotoğrafı..
Sonuç olarak pişman değilim ama çok da memnun kaldığımı söyleyemem. Merakımı giderdim en azından diyeyim..
Bu postu neden bu kadar geç yayınladığıma gelirsek, kargom geldiğinde Çinlilerin müslümanlara eziyet ettiklerini gösteren fotoğraflar cirit atıyordu internette. Fotoğraflar gerçek mi değil mi bilmiyoruz birden sustu ortalık ama kalkıp bir de tavsiye edesim gelmedi açıkcası.
Şimdi tavsiye eder miyim? Siz bilirsiniz diyorum, bilgilendirmek benden karar vermesi sizden.
Buralarda bulamadığım bir ihtiyacım olursa güvenilir bir site olduğu için ben alışveriş yapmayı düşünürüm onun haricinde keyfi birşey almayı planlamıyorum şuan.

Sevgiler, selamlar..
Deryasu
deryasu.blogspot.com






5 yorum:

  1. bende uzun zamandır çinden alışveriş yapıyorum. dikkat edilecek hususlar var öncelikle müşteri memnuniyet yüzdeleri ve geri bildirimler mutlaka okunmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ebay gibi sitelerde satıcı profilindeki değerlendirmeler bayağı yolgösterici oluyor. Bu sitede kullanıcı satıcı mantığı olmadığı için feedback için google amca sağ olsun araştırmak için bayağı işe yarıyor.

      Sil
  2. Çok faydalı bir yazı olmuş teşekkürler. Benimde soru işaretlerim vardı:)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar yazınız ıcın teşekkürler:)
    bende cndirectden alım yapmak ıstıyorum ancak havale ıle mı almam gerekiyor seçeneklerde kredı kartı odemesı sunmuyor cunku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben kredi kartı ile yapmıştım alışverişimi. Havale ile yurtdışına alışverişin zor olacağını düşünüyorum.

      Sil

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog