KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Günlük Hesaplı Kombin Önerileri #3 Mavi Aşkına

Merhabalar,
Mavinin her tonuna bayıldığımı söylemiş miydim? <3
Kombinden çok internette dolanırken LCW'nin sitesinde gördüğüm iki tane dış giysiyi paylaşmak istiyorum sizlerle.
Tesettürde moda da çıkarttı ya insanlar gerçekten tebrik ediyorum. Nefsimiz zaten oyuna getiriyor bol bol bir de aa moda bu diyerek iyice açılma saçılma bahanesi oldu. Neyse..
Yaşadığı şehirde tesettür giyim çeşiti olmayan kişilerden çok soru alıyorum. LCW memleketin dört bir yanına orta kalite ürün orta halli fiyat mantığı ile yayılmış durumda. Bu sebeple özellikle ilk tesettüre girdiğim günler bayağı yardımcım oldu LCW.



Dış giysilere gelirsek;


Benim gibi renkli ferace severlerdenseniz hoşunuza gideceğini düşündüğüm mavi bir ferace. 
Eğer benim gibi renkli ferace sevenlerden değilseniz siyahın aseletindenseniz feracenin tersini çeviriyorsunuz ve siyah oluyor :)
Adamlar yapmış deriz ya gerçekten adamlar yapmış! Bir kıyafet ile iki kombin..
En sevdiğim mavi rengi genelde toz pembe veya altın rengi şal ile kombinlemeyi seviyorum.
Bu iki rengi feracenin hem içi ile hem de dışı ile uyumlu olur fikrimce..




Bu trençkot da bahar ayları ile yaz başı - yaz sonunda gayet kullanışlı görünüyor. Tesettüre girmeden önce Koton'dan aldığım biraz benzer trençkotum var evde ama boydan ötürü giyemiyorum fazla. Altından tuniğim sarkıyor hoş durmuyor. Bana göre bedeni olsa almak çok isterdim ama kısmet..
Altına bol paça krem rengi pantolon üzerine de lacivertli kremli bir eşarp ile hoş olacağa benziyor.


Umarım bir gün tüm firmalarda kendimize göre tesettüre uygun giysiler bulabileceğimiz günler gelir. Ama her şerde bir hayır aramak da bizim işimiz. Belki de bu olanlar tesettürü tam anlamı ile yaşamamız için bir işarettir, belki de bize emekleme koş deniyor da biz duymuyoruz ;)

Sevgiler, selamlar..

Deryasu
deryasu.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog