KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Feracenin Altına Nasıl Ayakkabı Giyilir?

Merhabalar,
Baharın yavaş yavaş gelmesiyle feraceler de dolaplardan bir bir çıkıyor malum. Son zamanlarda bloguma gelen Google aramalarında çok sık rastladığım bir konuya değinmek istedim bende.

"Feracenin altına nasıl ayakkabı giyilir?"

Allah bulandan razı olsun feraceler hem çarşıda pazarda, hem düğün dernekte giyilebilecek yegane kıyafet. Kolları bileği yaldızlı taşlı olanı güzel bir eşarp/şal ile kombinleyip düğüne de gidilir, sade düz bir model ile bir kafeye de alışverişe de gidilir. Hem Allah'ın ayetini uygulayıp hem de şık olmak kolay istedikten sonra..

Geçen yıl kendime aldığım feraceyi örnek verirsem..

Sade spor bir ferace benimkisi. Genellikle spor ayakkabı veya babet ile giyiyorum feracemi. Düğmeleri sarı olduğu için siyah sarı babetim ile güzel kombinleniyor.


Babetlerim de bu şekilde. Ayaklarımın topukludan şiştiği bir gün apar topar İnci'den almıştım ama sezon yeni açıldı eski modeli bulabilir misiniz bilmiyorum..

 

Ayaklarım taraklı olduğu için yanları açık ayakkabı giyemiyorum araklarım taşıyor ama sizlere tavsiye ederim bu tarz modelleri..


Son olarak da ciddi ortamlarda biraz daha süslü işlemeli feracelerin altına giymek için hafif topuklu ayakkabılar. Tesettüre girdiğimize göre ince koca topuklularla tak tak yürüyerek bakışlar üzerimize çekme gibi istekleri bir kenara bırakıp Allah için örtünüyoruz demektir. Ama şık olmak istemez miyiz, hem de nasıl :) Böyle durumlarda da hafif topuklu deriler ve rugan ayakkabılar bizlere hitap ediyor..
Bu ayakkabıyı bir dükkanda giyip almamıştım. Sonra içimde kalmıştı tabi.. Şimdi size ararken gördüm tekrardan ama stokta kalmamış. Bakalım üçüncü görüşümde benim olacak mı?

Markasını bilmiyorum ama bu rugan ayakkabı da benim tarzım. Çok benzerinden 3 cm topuklu olanından giyiyordum ta ki otobüs gibi olan okul servisinde kalabalıktan ayakkabımın tokasını kaybedene kadar :)

Ferace candır, rahattır, o yaz gününde püfür püfür giyersiniz. Altına istediğiniz ayakkabıyı giyin çıkın. Benim ayakkabılar hep siyah oldu ama siz şalınıza/eşarbınıza göre rengini ayarlarsınız artık..
Kapanmak isteyip de bu aramayı yapan arkadaşları nasıl kapandığımı anlattığım bu posta, ferace almayı düşünüp de ayakkabı nasıl olmalı derken bu yazıya gelen arkadaşları da ferace alışverişimi anlattığım bu posta beklerim.. 
Hiçbirimiz kusursuz değiliz, eksiğimiz hatamız vardır elbet ben örneğim demiyorum ama kapıma bloguma gelen herkese her türlü yardıma açığım :)

Sevgiler,selamlar..
Deryasu
deryasu.blogspot.com





3 yorum:

  1. Hafif topukta olsa topuklu ayakkabı giymekten nefret ederim. Ferace altına daha doğrusu ben pardesü giyiyorum spor tarzı rahat babet ve spor ayakkabısı giyiyorum. Çok ama çok rahat oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen spor ayakkabının rahatlığını başka bir ayakkabıda bulmak çook zor :)
      Öğrencilik spor ayakkabı ile geçti bakalım çalışırken mecbur klasik ayakkabıda nasıl dahat edeceğim her Allah'ın günü..

      Sil
  2. hemde şöyle düşünürsek arkadaşlar islamda tesettür bana bakmadan geçme demek olmadığı için topuklu ayakkabı hanım kardeşlerim yürürken kıyafet ve şekli düzgün olsa bile dikkat çekeceğinden dinen sakıncalı bir durumdur diye düşünüyorum. Bu nedenledir ki müslüman bir hanım geçerken o tarafa bakmayanların bile dikkatini cezbetmemelidir. Selam ve dua ile.

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog