KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Mini Yılbaşı İndirimi Alışverişim



Merhabalar,

Yoğunluktan takvimi mi bitirmişiz dünya mı yanmış pek farkedemedim aslında. Bugün dönemin son dersine gittim okulda. Olmayan son dersi demek daha mantıklı belkide.. Yoklamaya imza attırıp yolladı hocamız sağ olsun dört vesait o kadar yol geldim bari çarşıda dolanayım derken bir baktım Gratis kızları takmış kırmızı şapkalarını mağazanın önünde.. 
Gratis Yılbaşı Alışverişi


Duş jeli ihtiyacım vardı.İndirime de girmişler zaten. Mağazada koklanmadık duş jeli bırakmayarak kokusuna aşık olduğum Palmolive Vanilya Aşkı'nı aldım. Çileklisi de bayağı dillere destan ama yoktu maalesef.
Yanda gördüğünüz ise Garnier Neem Temizleme Jeli. Carrefour, Gratis, Watsons sormadık yer kalmamıştı haftasonu. Umutsuz bir şekilde hazır indirimde varmış bakışını atarken karşılaştım kendisiyle.. Sabahın gör dokuz buçuğu hatta fiş numaramın 3 olmasına rağmen iki adet kalmıştı sadece.%40 da indirim vardı. Birini kaptım bakalım.. Neem ağacını çok duymuştum. Sivilceler için meşhur aspirin maskesini yapma sebebimiz olan salistik asit de içermesi artı olduğu için gördüğüm gibi kaptım :)
garnier neem temizleme jeli



Tesettüre girdikten sonra rimel, göz kalemi ve  bb krem dışında renkli kozmetik ürününü çok nadir kullandığım için oradan bir ihtiyacım yoktu. Bu alışveriş sürpriz indirimli tam bir ihtiyaç alışverişi oldu :)

Bugün Rossmann ve Watsons'larda da indirim başladı. Yarın ise Migros mağazalarında %50 indirim başlıyor. Duymadıysanız benden duyun bayanlar :)) El kremi ve maske almayı planlıyorum Migros'a yolum düşerse..

Sevgiler, selamlar
Deryasu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog