KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Vizeler Sonrası, Günlük Hayattan Minik Bir Ders..


Selamlar herkese,

Bugün sınav haftamın 15.gününde son vizeme de girip bu sınav dönemini de atlatmış bulunuyorum.
Günlerdir eğilip ders çalışmaktan omuriliğimin ağrısından ne hale geldiğimi anlatamam. Sonuç güzel ile dert değil sonuçta Allah dermansız dert vermesin ama yeteneğim yok galiba çalış çalış yine o sınav kağıdına aktaramıyorum aklımdakileri.. Bilgisayar mühendisliği okuyorum bilmeyenler için.. Derslerim elbette ağırlıkta sayısal şeyler ama işin içine yazma, yorumlama gelince yandı gülüm keten helva misali :)

Aldığım minik derse gelirsem..
Lise yıllarında her lafın arkasına inşaAllah diyen insanlar abes gelir gülümserdik arkadaşlarla. Hala da kendi konuşmalarıma yerleşmedi. Eğer çok ciddi bir durum yoksa hemen aklıma gelmez inşaAllah diye geçirmek. Ciddi durumdan kastım; düğün dernek olur yaza inşaAllah deriz mesela ama bir yere gideceğizdir inşaAllah şu saatte çıkacağım demeyiz genelde. Yada ben demem. Topu size atmayayım hemen :)
Sınıf arkadaşımla yemek yerken bir yandan da vapura yetişme çabasındaydım. Sofradan kalkarken arkadaşım inşaAllah yetişirsin Derya dedi. İçimden daha vapura ohoo çok var yetişirim tabi dedim. Doğru saatim birden o gün bozulmuş haberim yok. İskeleye bir gittim vapur ohoo gidiyor :)
Hatırıma getiremedim detayları ama aradan birkaç gün geçti yine aynı durum geldi başıma. Bilmiyorum nasıl bir boşluğa düşüyorum da böyle yorum getiriyorum ama arada istemsiz olarak bu kesin olacak yorumları yapıyorum kendi kendime.
En azından düştüğüm hatanın, olması gereken konuşma adabının bu olmadığının farkındayım bunların düşünmeden boşluğa düşerek dilimden dökülen kelimeler olduğunu da biliyorum ama en kısa zamanda alışkanlıklarım değişir inşaAllah.
Her ne kadar ikincisini hatırlamasam da ders oldu bana bu boş bulunmalarım. Kulluğumu hatırlattı.. Allah istemezse yaprağın bile kıpırdamayacağını hatırlattı.


Üzüntümü sevincimi paylaşan herkese teşekkür ederim :)
Selamlar

Deryasu
deryasu.blogspot.com

2 yorum:

  1. Ama güzel bir ders olmuş bu hepimiz için ne de iyi etmişsin yazmakla. Hatta dur dur ben bunu anlatayım arkadaşlara yeri geldiğinde, elbette iznin olursa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esencim elbette paylaşabilirsin :) Sevgiler, selamlar..

      Sil

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog