KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Londra'da Helal Restaurant Tavsiyesi

Selamlar,
Ben gittim, geldim üzerinden ay geçti ama tatil hakkında tek post yayınlamadım.. Çocukluğumdan beri bir Londra merakı vardı içimde. İki sene önce gidip görme imkanım da oldu ama doymuyor insanoğlu..

 Bu sefer de bayağı gezdim post hazırlar mıyım bilmiyorum ama yabancı memlekette et ürünleri helal olmadığı için midem sırtımda gezerken rastladığım o efsane tavuk burger yapan mekanı paylaşmak istedim. Yolun düşerse uğramadan geçme denir ya aynen o misal..
Kardeşim Cambridge şehrine dil okuluna gitmişti. Biz pek sabit kalmadık ailecek :) Londra'da olduğumuz gün onu Victoria Coach Station bize çevirirsek Londra otobüs garından aldıktan sonra, acıktık ne yesek derken çıktı karşımıza. Adresini aşağıda vereceğim ancak; otobüs garının otobüslerin çıktığı kapısını arkanıza alınca aynı cadde üzerine solda kalıyor.
Mekanda tavuk döner, et döner, et ve tavuk hamburger/menü ve tavuk kanat vardı görünürde. Biz ailecek tavuk burger menü yedik. Akşam kardeşimi otobüse bırakırken tekrar gittik hatta ve yine aynı menüyü yedik. İlki çok açlık sebebiyle yanılgı desem değil yani :)

Evde hazır nugget alıp pişirse bile insan içi öyle tembeyaz olmuyor. Dışarıda yediğim tavuk burgerlerde hep bir yağ kokusu olur mesela. Ben müslüman memlekette böyle temiz mis gibi kokan yemek zor bulunur diyorum. O patates kızartmalarını burda dayatıyorlar kapkara, adı lazım değil fast food zincilerinde pörsümüş şeyi yediriyorlar 10 tane sandalyenin bulunduğu minicik restorant benim Türkiye'de gördüğüm tüm fastfood satan yerlere bin basardı. Fiyat olarak da bir menü ortalama 4 pound idi. Makarna fiyatına protein karlı bence :))


Blog'da yazmak ikinci gidişimizde tam kapıdan çıkarken geldi aklıma. Ev halkı beklemeyeceği için acele ile çektim ama görseniz tanırsınız..

Bu yazım belki yol yorgunu bir kişiye konserve balık veya vejeteryan yemek dışında alternatif olur. Çünkü yemekte helale dikkat ediyorsanız yurtdışında yaşamak gerçekten çok zor.. Zamanında bu kadar bilinçli olsaydım kilo almak yerine iğne iplik gibi dönerdim galiba..

Adresi:  15 Elizabeth St Victoria London SW1W 9RP, UK


Selamlar..


Deryasu
deryasu.blogspot.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog