KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Günlük, Hesaplı Tesettür Kombinleri #2

Merhabalar,
Bugün okullar açıldı malum. Tüm öğrenci arkadaşlara ve velilere güzel bir eğitim yılı temenni ediyorum. Benim de dersim yarın başlıyor. 16 senenin verdiği bezginlik olsa gerek zerre heyecan yok..

İletişim bölümünden çok mesaj alıyorum tesettür giyimin pahalı olduğu üzerine. Hatta bir post da yayınlamıştım burada. İnsanları cezalandırır gibi adı tesettür olduğu için fiyat farkı koyan firmalara çok kızgınım ama bunu düşünüp dertlenmek yerine internetten bulduğum parçaları kombinleyerek fikir vermek istedim. Fırsat buldukça tesettür kombin yayınlamaya devam edeceğim..

Biri sonbahar, diğeri kış kombini olsun :) Hoş yeryer sıcak kombilerin de mevsimi kalmadı ya..









Siz bir adım atın gerisi gelir hanımlar, böyle şeyler en son derdiniz olsun :)
Tesettür kategorisine buradan ulaşabilirsiniz..
Sevgiler, selamlar..

Deryasu
deryasu.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog