KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Memleketin Her Karışını Dolandırı Sarmış Yada Her Yanlış SMS Bana..

Merhabalar, ilk defa telefondan post giriyorum umarım rezil bir görüntü olmaz.
Farklı amaçların olabileceğini düşündüğüm bir sms aldım bu günlerde.



Benim gelecek kargom vs. yok. Bu kargo işi böyle basit şey mi ki başkasına yanlış sms gitsin?
Kargo benimse başkasına da verirler yanlışlıkla o zaman!

İnternette 0212 olarak görünen numara arandığında 900lü hat ücreti kesildiği yazılmış. Öğrenci insanım, kargom da olmadığına göre kuruş kaptıramam.
Eğer 24kargocom isimli numaradan bir sms alırsanız atlamayın demeyi üzerime düşen bir borç biliyorum artık..

Selamlar..
Deryasu

deryasu.blogspot.com




4 yorum:

  1. Aynı mesaj bi süre önce bana da gelmişti ama elbette bende itibar etmedim. Ama öyle iyi niyetli insanlar olabiliyor ki inanıyorlar bu tarz mesajların hepsine. Rabbim hiç bir zaman böyle çirkin işleri yapan insanların eline ne mümin kardeşlerimizi ne de bizleri düşürmesin inşaAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim. Ne kadar yazık insanların iyi niyetini kullananlara..

      Sil
  2. Şu saçma mesajlar. Zaten anlaşılıyor ne olduğu. Uyarın için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog