KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Hoşgeldin Onbir Ayın Sultanı Ya Şehri Ramazan

Ramazan
-google görseller-

Merhabalar,

Finaller bitti, staj başladı ayrı kaldım buralardan. Şükür ki sağlığım sıhhatim yerinde. Haftaya aylar öncesinden alınmış dizlerim için bir ortopedi randevum var. Bakalım hayırlısı dizlere de şifa buradan çıkar belki :)

Gelelim asıl konuya..

Onbir ayın sultanı içimizi huzurla dolduran Ramazan ayı geldi. Dün akşam teravih namazları kılındı, gece sahur yapıldı ve iftarı beklemekteyiz. Allah hepimize huzur dolu bir ramazan nasip eder inşaAllah..

İki nokta var biraz buruk olduğum. Belki katılır belki katılmazsınız bilmiyorum ama benim içim gerçekten çok acıyor düşününce.

Bu Ramazan inşaAllah tutuğumuz oruçları sadece aç kalmak olarak algılamaz tüm davranışlarımızla oruç ruhuna sahip çıkarız. Belirli bir süre aç susuz kalıp, "ben aç insanları anladım" dedikten sonra kurulan kuş sütü eksik ziyafet sofraları beni fazlasıyla üzmekte. Bizim açlığımız akşam ezanıyla bitmiş oluyor ama onlarınki maalesef bu şekilde son bulmuyor. Allah hepimizin rızkını bol, sofrasını bereketli kılsın ama bu ayda imanımıza aynı zamanda idrak da katarak adımlarımızı daha bilinçli atarız inşaAllah.
Bu konuda, Hz. Ebubekir'in açtığı orucu ve açarken düşündüklerini okumanızı tavsiye ederim.

Aynı şekilde daha beş dakika önce Facebook üzerinden yediği yemeğin fotoğrafını yükleyen müslüman bir arkadaşımı gördüm. Sağlık vs. koşullar el vermez veya dini inancı bu yönde değildir kimse yargılanmaz ama etmeyin eylemeyin arkadaşlar hem ayıp hem de günahtır. Biz ilkokul öğrencisiyken bile bakkaldan aldığımız yiyeceği yolda yemeye utanırdık durumu olmayan birinin canı çeker de alamazsa diyerek. Bu ülkenin tamamına yakını müslüman, günaha önem vermeyen kulun rızasını gözetenler bari ayıp olduğunu idrak edip ona göre davransın.

Tekrardan sağlıklı mutlu nice hayırlı ramazanlar...

Sevgiler, selamlar
Deryasu

deryasu.blogspot.com

4 yorum:

  1. Rabbim inşallah bu randevudan sonra hayırlısıyla sıhhatine erişmeyi nasip eder . Evet ayrı kalıyorsun buralardan özlüyoruz seni :)
    Kocaman Amin yüreğimden gelip dilimde anlam buldu. Amin , Aminn.. tüm güzel duaların için.. Hayırlı Ramazanlar canımm ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım benim amiin... Allah razı olsun, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. HAYIRLI RAMAZANLAR :)ÇOK İÇTEN SAMİMİ BİR BLOGLA KARŞILAŞTIM:))VVE İNŞALLAH GÜZELLİKLER TAKİP EDERİM...DUALARIMLA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok teşekkür ederim içten duygularınız için. Güzellikleri birlikte görmek duasıyla. Selamlar..

      Sil

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog