KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Mim #2 TAG'landım, Tag'ladım

Merhabalar,
İkinci mim yazım ile karşınızdayım :)
Beni unutmayıp mimleyen sevgili arkadaşım, sadecebiyasam blogu sahibesi Esen'ime teşekkür ederim..
Finallerimin yarısı bitti yarısı kaldı. Arada böyle bir etkinlik güzel oldu bana :)

TAG'landim, Tag'ladim,
Sen de Tag'lar mısın?
                                                                    1) Telefonun nerede?
  Yanımda

2) Partnerin?
:)

3) Saçların?
Tesettürüme emanet

4) Annen?
Koruyucu meleğim

5) Baban?
Evimizin reisi

6) En sevdiğin eşya?
Bilgisayarım

7) En son gördüğün rüya?
Hatırlamıyorum

8) Hayalindeki araba?
Kırmızı Mini

9) içinde bulunduğun oda?
Kendi odam

10) Korkun?
Affedilmemek

11) On sene içinde ne olmak istiyorsun?
Çocuk da yaparım kariyerde şarkısını içten söylemek :) 

12) Sen ne değilsin?
Aç gözlü
13) En son yaptığın şey?
Yürümek

14) Üzerinde ne var?
Şalım, tuniğim, pantolonum

15) Senin hayatın?
Sürprizlerle dolu

16)Moralin?
Yuvarlanıp gidiyor.

17) Su an ne düşünüyorsun?
Finalimi :/

18) Senin bilgisayarın?
Sony Vaio
19) Bira?
Benden ırak
20) Aşk?
Tarifsiz


 Ben de bu mimi okuyan tüm arkadaşlarıma gönderiyorum. Her okuyan üzerine alınsın lütfen..

Sevgiler, selamlar..
Deryasu

deryasu.blogspot.com

5 yorum:

  1. Tebessümler yüzümde olarak okudum inan :) sürprizlerle dolu bi hayat inanılmaz keyifli olsa gerek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Sorma canım yürek zıplata zıplata yaşıyorum :)

      Sil
  2. selam blogun çok hoş takipteyim :) ben de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog