KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Pratik Çözümler | Şal, Eşarp Fular Saklama Yöntemi

Merhabalar,
Geçen hafta okullar açıldı ve benim de uykusuz günlerim, İstanbulkart'ın dıdıt fonu ile kaldığı yerden devam ediyor.. Tüm öğrenci, öğretmen ve velilere hayırlı bir eğitim öğretim yolu diliyorum..

Gelelim başlıkta geçen pratik çözümümüze..
Ama önce aylar sonra gelen ekleme :)
Tesettüre girmeden önce, umre hazırlığı yaparken bu yöntemi bulmuştum. Özene bezene aldığım eşarplarım kırışıyor, koyacak yer bulamıyordum. Şimdi bir askıda onbeş tane eşarbı rahat rahat kırışmadan saklayabiliyorum. Kısacası askılara yüklenerek test edildi onaylandı :)
Çevremde arkadaşlarımdan hep duyarım eşarbım dolapta kırışıyor, kat izi çıkıyor, şallarımı her sabah ütülemek zorunda kalıyorum sözlerini..  Benim de aklıma bir çözüm geldi uyguladım ve sizlerle paylaşmak istedim. Buyrunuz eşarp, şal nasıl kırışmadan saklanır..



Görmüş olduğunuz askı aslında bir pantolon askısı. Üç adet pantolonu bir askıya asarak yerden tasarruf etmeyi sağlıyor. Aynı şekilde etek askıları da mevcut ama ben bulamadım :/


Çoklu pantolon askısının eşarp için kullanımı


Ben de bu güzel sistemi eşarp ve şallarım için kullandım. Bir şeride iki adet şal/eşarp asınca iz çıkartmıyor. Sayı artarsa baskıdan belki kat izleri olur diye çekindim belki de çıkmaz bilemiyorum..
İki adet böyle askı alınsa 6+6 günlük kullanım için yeter galiba. Gezmelik eşarplar fular da lazım olunca ütülenir veya daha sıkışık konulabilir artık..
Çekmecede katlı olmaya mahkum değiller elbet bir sürü yöntem görüyorum internette ama benim en basitime gelen bu yol oldu..

Umarım bu dertten muzdarip arkadaşlarıma faydam dokunur.
Selamlar
Deryasu
deryasu.blogspot.com

6 yorum:

  1. ben perdeme asıyorum eşarplarımı,tek kişilik bekar evi için en uygun çözümüm bu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evin kralı sensin canım en rahatı seninki :))

      Sil
  2. Bende de var aynısı 2 adet almıştım devamını bulamıyorum nerden bulabilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Carreforur'larda satılıyor bildiğim kadarıyla.

      Sil
  3. Tşk ederiz güzel çözümmüş bendede aynı dert var iyi oldu bunu bilmek :)

    YanıtlaSil
  4. Tşk ederiz güzel çözümmüş bendede aynı dert var iyi oldu bunu bilmek :)

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog