KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Saç Dökülmesine Karşı Dove Therapy Serisi

dove therapy saç dökülmesi
Dove Therapy Serisi
Merhabalar,
Daha önce Dove Therapy serisine başladığımı yazmıştım.. Serumum bitti, şampuanım da bitmek üzere olduğuna göre anlatma zamanı geldi de geçiyor bile..

Kullandığım setin nelerden oluştuğuna bakarsak;
  • Hair Therapy Şampuan
  • Hair Therapy Saç Kremi
  • Hair Therapy Maske
  • Hair Therapy Yoğun Bakım Serumu
Yıllar önce kullandığım tombiş şişedeki Dove şampuanım kepek yaptığı için uzun süredir kullanmadığımı itiraf etmek istiyorum. İlk başta şampuandan yana önyargı ile başladım ama aradan yıllar geçmiş Dove kendini yenilemişti. Dökülme için olan bir şampuan olmasına rağmen kepeklenmeyi de çok güzel önledi. Zaten şuan dibinde olduğu için yakın zamanda yenisini alacağım..

Saçlarımda röfle, perma, normal boya ne ararsanız var. Aşırı derecede yıprandı bu sebeple uçlarım. Yine kepek korkusuna sadece saç uçlarıma fındık tanesi kadar uyguladım saç kremini. Birbirine giren incecik saç uçlarım duştan sonra gayet kolay şekil alan bir hale geldi. Fındık kadar kullanınca şişe de duruyor tabi. Uzun süre idare eder beni :))

Maskeyi iki yıkamada bir kullandım. Zaten yaz ayında bol bol suyun altında oludumuz için her gün kullanmak istemedim. Kimi maskeler vardır yıka Allah yıka çıkmaz bir türlü saçtan.. İşte bu maske asla öyle değil :) Hem saçları dipten uca koruyor hem de hiç bir ağırlık hissi bırakmıyor..

Ve en son olarak Yoğun Bakım Serumu.. Normal duştan çıktıktan sonra kuruyan saçlara masaj yaparak uygulanıyor ve durulama gerektirmiyor. Bu bir ayda minik minik saçlarım çıktı :) Büyük ihtimal sebebi bu serum ama ben biraz üşengeç insanım saçlarımı kurutmaya bile üşendiğim için o serum bitene kadar masajlar çok benlik değil :) Almak isteyenlere tavsiye eder miyim? Elbette..

Kısace Dove'un saç dökülmesine karşı Therapy serisinden ben çok memnun kaldım. Koparak dökülmelerim neredeyse tamamen yok oldu. Kökten dökülme de zamanla azalıyor..

Sizlerden kullanan var mı peki?


Sevgiler
Deryasu
deryasu.blogspot.com

2 yorum:

  1. bende yıllar önce saç kremini kullanmıştım.memnun kalmadığım için bitirememiştim bile..ama bu denenebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şampuan hikayesi gibi.. Geçen yıllar yaramış denenmeli bence :)

      Sil

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog