KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Mango'da %70 İndirim Başladıı




Merhabalar,

Bir bayanın kendini fazlasıyla mutlu hissettiği yerlerden birinin alışveriş; adreslerden meşhur bir tanesinin ise Mango olduğu malum..

1 Temmuz itibari ile %70 indirime girdiğini öğrendiğim gibi attım kendimi Mango'ya :))

Kumaş pantolon ihtiyacım vardı hem onu ucuza getirdim hem de gitmişken keten elbise aldım.
Outlet'e gittiğim için güzel çok fazla kışlık kıyafet vardı ama hem zamanım dardı hem de şimdiden dolapta beklemeye alışveriş yapmış olmak istemedim.


Aldıklarıma gelirsem;



Gitme amacım olan pantolon. Pamuklu kumaş pantolon giymiyorum genelde ama üzerine gömlek altına topuklu ile kombinleyip giyerim diye aldım.
Paçalarını yaptırayım kullanımından memnun kalırsam lacivert rengini de almayı düşünüyorum.
Ve indirim ganimeti elbisem. 20 lira kendisi. Keten kumaştan kısa kollu tam yazlık.
Tek eksiği astarı yok. Astar etek ve dekolteyi kapatmak için straplez body giydiğim zaman tamamdır.
Çok fazla elbise giymediğim için sezon başında aldığım elbise ben daha üçüncüyü giymeden indirime giriyor moralim bozuluyordu. Böylesi çok daha mantıklı oldu..



Herkese keyifli alışverişler..

Deryasu
deryasu.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog