KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

İlk Mim'im. "Ben Kimim?"

Merhabalar ilk mim yazım ile karşınızdayım :) Ojebalonjoje Blogu'nun sahibi sevgili Elif'in sorularını cevaplayacağım.

Ben kimim ?
Ben Derya  :)
1992 doğumluyum ve Bilgisayar Mühendisliği 2. Sınıf öğrencisiyim.
Geleceğe dair planlarım çok daha farklı olsa da dört kuşak İstanbulluyum.

Blogumun adı nereden geliyor ?
İsmim Derya. Anlamı ise malum “deniz, su” soyadımı da andırdığı için Deryasu olsun istedim.. 

Blog açmaya nasıl karar verdim ?
Üniversite sınavını atlattığımdan beri makyaj inceliklerini öğrenmek ve farklı giyim tarzları keşfetmek için deli gibi blog okuyordum. Bir an “Sen de insanlara yararlı bir şeyler yaz Derya” dedim kendime ve Deryasu Yaşam Blogu’mu oluşturdum. 21 yaşında bir genç kızın hayat tecrübeleri ile her telden yazıyorum..

Neden yaşam blogu ?
Kozmetik veya alışveriş olabilirdi ama öğrenci halimle hele bu yoğunlukta yetiştiremezdim. Yaşam bloğu olsun hepsine el atarım ben diye düşündüm :)


Kişiliğim
Zor beğenen, emeksiz yemek olmaz fikrine sahip, biraz heyecanlı bir kişiliğe sahibim.

Hoşlandıklarım

Müzik dinlemek, alışveriş yapmak, yabancı dizi izlemek, daha önce görmediğim yerleri keşfetmek, farklı kültürler tanımak.. Londra ve İstanbul’u da es geçemem tabi <3
Hoşlanmadıklarım
Söz verip de sözünde durmayan lakayıt insanlar, pırasa, terlemek, içten gelmeyerek laf olsun diye yapılan şeyler..

En çok sevdiğim makyaj malzemem
Rimelim ve göz kalemim. Aynaya bakınca en çok gözlerimi beğendiğim için galiba bendeki yerleri farklı..
Çantamda olmazsa olmazım
Cep telefonum, parfüm, su, kalem, cüzdan.
En son okuduğum kitap
Piruze Şam’da Bir Türk Gelin – Sinan Akyüz

Sevgili Elif'e teşekkür ediyorum :)

Kimin yapmak isteyeceğini kestiremedim ama
İpekkuzucu
Şeyda'nın Şeyleri
Ezgi'nin Herşeycikleri
 ve yapmak isteyen arkadaşlara gönderiyorum..


7 yorum:

  1. Selam blogunu cok begendim ve en yeni üyenim benim de moda blogum var beklerim.Sevgiler...http://ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Deryacım söz veripte tutmayan insanlara bende sinir oluyorum....
    Bloğunu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilecek gibi değiller ki..
      Teşekkür ederim, bir mutfak acemisi olarak ben de senin bloguna katıldım Hanife'cim :)

      Sil
  3. tekrar teşekkürler mim için,cevapladım bu arada =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum canım şimdi ne demek ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Selâm.

    İstanbul lu musunuz?

    İlkokulun yaz tatilin de arkadaşlarınız köylerine giderken arkalarından hüzünle baktınız. Gidecek bir köyünüz olmamasına içlendiniz. Nerelisin sorularına verdiğiniz yanıtlar geçersiz sayıldı ve İstanbul'lu olduğunuzu izah ederken siz ya da muhatabınız mavi ekran verdi. Ve sizin adetten sorduğunuz "siz nerelisiniz"in cevabı ile hiç bir zaman "hemşerim!" coşkusu yaşayamadınız. Evet ben bu merhalelerden geçtim. 1830 dan beri İstanbul. Ondan evvelini de buldum. Artık herşey net, halk mutlu. Hepimiz Hz Adem den sonra Hz Nuh ile gemide taşınanlardandık ama ilk kez İstanbul'lu gördüm. Yada öyle bi beyan okudum. İnsanın inanası gelmiyormuş hakikaten.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aynı durumdayız. Teşekkürler, selamlar..

      Sil

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog