KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Saç Dökülmesine Karşı Dove Therapy Hediyem :)

Merhabalar,
Sevgili Dove saçlarımdan ne çektiğimi görmüş bana güzeller güzeli bu kutuyu yolladı :)
dove şampuan saç kremi  maske


Yastığın üzerinde iki adet sarı saç teli var. Görünce Dove sadece bakımdan değil ruhtan da anlıyor dedim :))
Günlük saç dökülmem yüz telden iki tele düşecekmiş...
  
Alttaki çekmeceyi açtığımda ise hediyelerimi gördüm :)

saç dökülmesi dove şampuan maske saç kremi serum

Dove Hair Therapy Şampuan, Saç Kremi, Maske ve Yoğun Bakım Serumu..

Kullanıma gelirsem;

Her zaman yaptığım gibi şampuanımı ve ardından saç kremimi kullanıyorum. Durulanmış saçlarıma Onarıcı Bakım Maskesi 'ni masaj yaparak uyguluyorum ve beş dakika bekletip duruluyorum.

Sonrasında yıkanmış ve nemi alınmış saçlarıma Yoğun Bakım Serumu uygulayarak bakımımı bitiriyorum.

Daha ilk günlerde olduğum için  yorum için çok erken. 14 gün sonunda serumum bittiğinde yorumlarımı paylaşacağım.
Sizler de yorumlarınızı 
#saçlarımdökülmesin hastagını kullanarak yapabilirsiniz..
Bu güzel hediyesi için Dove'a çok teşekkür ediyorum..
Umarım Dove bu derdime son verir..

Ekleme: yorum postuma buradan ulaşabilirsiniz..

Sevgiler
Deryasu
deryasu.blogspot.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog