KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

İngiltere'den Türkiye'yi Aramanın Ucuz Yolu

Merhabalar, İngiltere'de ucuz alışveriş postumdan sonra iletişim problemi geldi aklıma yazmak için. Yurtdışından kendi hattımızla aramak fazlasıyla pahalı olduğu için herkes dert edinir kendine ama İngiltere'de iken aynı burada konuşuyor gibi konuşmak mümkün!

Bir önceki yazımda sizlere Poundland'den bahsetmiştim. İçinde dünyaları bulabileceğiniz her şeyin 1 pound'a satıldığı ucuzluk cenneti..  İşte hattınızı buradan alacaksınız.

İngiltere'den Türkiye'yi aramak için ucuz hat hangisidir?

Bu sorunun cevabı ise Lebera

İnternet sitesideki güncel fiyatlar şu şekilde;


12p/min to Mobile
2p/min to Landline 
12pSMS
Lebara to Lebara call  FREE*
Lebara to Lebara SMS FREE*
Gördüğünüz gibi evi ararsanız 2p/5 kuruş gibi bir ücret yapıyor ki normalde kendi cep telefonumla arasam evi bu kadar ucuza arayamıyorum. Hatta ben İngiltere'deyken ailem başka ülkede idi. Dışarıdaki bir Türk hattını ararken bile öyle çok kontör gittiğini hatırlamıyorum. Kendi arkadaşlarımı zaten ücretsiz arıyordum :)

Gelelim kontör yükleme olayına.. Benim şansıma bizim yurdun oradaki her bakkalda Lebera etiketi vardı. Kapısında Lebera etiketini gördüğünüzde bizim eskiden yaptığımız gibi kazınan kontör kartını alarak yükleme yapabiliyorsunuz. Bilmeyenler için kontör yüklemenin İngilizcesi top-up.

İngiliz hattınızı İngiltere'de Poundland gibi marketlerden alabileceğiniz gibi havaalanından da alma şansınız var. Cola makinaları gibi içerisine maden parayı attığınızda alabiliyormuşsunuz ama benim dikkatimi çekmedi hiç.

Aklıma geldikçe İngiltere için yararlı bilgileri paylaşmaya devam edeceğim.


Sevgiler

Deryasu
deryasu.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog