KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun!



Türkiye Cumhuriyeti 'nin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün tüm dünya çocuklarına armağan ettiği,
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsunnn :))

Kendimi bildim bileli en sevdiğim, içimin kıpır kıpır olduğu gündür 23 Nisan!
Aylardır yapılan hazırlıklar, küçükleri ayrı heyecanlandırırken, büyükleri ayrı heyecanlandırıyor elbet.
Ellerinde bayrakları bıcır bıcır yürüyen çocuklar hele :)

Milletimizin özgür kararlar almasını sağlayan TBMM'nin kuruluşu dolayısıyla çocuklara armağan edilen 23 Nisan, UNESCO'nun 1979 yılını "çocuk yılı" ilan etmesi ile ulusal bir nitelik kazanarak tüm dünya çocuklarına armağan edilmiştir. O zaman tüm dünya çocuklarına iyi bayramlar :))

Ayrıca eklediğim 23 Nisan kapak fotoğrafımı kullanabilirsiniz. İnternetten bulmuştum ben de zamanında. Efekt verdim kendim sadece. Yapan imzasını atmamış, ilk yapanın ellerine kollarına sağlık...


Deryasu
deryasu.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog